Sunday, December 2, 2007

Algus

Minu päris esimene sissekanne siin blogis... Täitsa uus asi mulle, esialgu võõras, kuid varsti saan targemaks ja täiustan seda lehekülge peagi nagu vana kala:)
Nimelt on põhjust hakata kirjutama, sest minu elus algab uus etapp, uus väljakutse... Aasiamaad, täpsemalt Kambodza...




Viimased 3,5 kuud on olnud minu arvuti desktopil uus pilt. Foto, mille saatis Rene mulle Sihanoukvilleist, ma armusin sellesse koheselt, ilma ühegi kahtluseta. Sinna tahtsin jõuda...




Kuidas kõik alguse sai?
Olime Merlega nautimas parasjagu Eesti suve Meremõisa rannaliival... Oli juba august, suvi peaaegu lõppemas... Suve, päikse, ranna, soojade õhtute ja varajaste päikesetõusudega on meel rõõmsam ja positiivsem, hing rahulikum, süda avatum... valitseb meelerahu. Ja seda ükskõik kui raske tegelt on... Kui selle saaks veel ühendada eksootika, uudsusega, enese proovilepanekuga, uute kogemustega, rutiinist pääsemisega... mida veel tahta:) Otsus oligi vastu võetud, midagi peab ette võtma.
Kuna me päris nii julged siiski polnud, et päris iseseisvalt kuhugi minna, tundus Kambodza eesti noormeeste juures sobilik sihtkoht. Piisavalt kauge ja eksootiline, midagi täiesti uudset ja põnevat, teine keskkond ja kultuur, piisav väljakutse meile mõlemile. Ja nii ta läks... E-mail Renele, põgus ülevaade Kambodzast, piletid, pere ja sõprade teavitamine, vaktsiinid, lonely planet Southeast asia abiraamatu soetamine (loe: meie “piibel”), reisikindlustus jne

Ja asi ongi nüüd nii kaugel, et 2 väärtuslikku päeva on jäänud Eesti pinnal:)

Lennuk väljub Tallinna lennujaamast 5.detsember 6.40 Kopenhaagenisse. Sealt edasi lendame Berliini. Veedame päeva saksamaa linnaga tutvudes. Õhtul 19.10 lendame Bangkoki. Esialgse plaani järgi oleme paar päeva Tai pealinnas ja siis liigume edasi (ilmselt rongiga) oma nö uude koju:P

Praegu lähen naudin veel oma voodis uinumist...

No comments: