Monday, December 10, 2007

Kambodzas nyyd

Oleme olnud Sihanoukvilleis kohapeal nii 26 tundi. Saabusime eile hommikul Phnom Penhi lennujaama kl 8.00. Lennukist oli ilus vaade. Lennujaam on pisike, aga seal olid ees ootamas ysna sobralikud inimesed. Hakkasime ennast juba halvimaks ette valmistama viisade osas. Koik laks hasti ja kiiresti, moned dokumendid taitsime juba lennukis. Kohapeal aint raha (kas touristvisa 20 usd voi tooviisa 25 usd- 1 kuu) ja oligi passikontroll ja pagas kaes:)
Kui uksest valja saime, pakuti kohe taksot. Meil pold hinnaosas aimu ja maksime 80 usd kahepeale. Soit kestis taksoga 3,5 tundi. Siiajoudes ytles Rene, et 40 oleks ok olnud. Nad yldjuhul saadavad oma taksojuhi eestlastele lennujaama vastu, kui tapne saabumisaeg teada(yldjuhul ette teatada tel teel). Buss pealinnast pidi maksma kas 3 voi 6 usd.
Siinkohal meenuski, et mul nyyd oma mobiilinumber ka olemas. Eesti nr ei toota siin. Mu uus nr on +855016438851
ootan Teilt siis sms:)
Siin kohapeal on vaga monus:) Koik on sobralikud ja abivalmid. Kohalikud muidugi inglise keelt ei oska, va noored ja lapsed, kes rannas tootavad.
Aga ma praeguseks pean lopetama... Jargmine kord raagin rohkem kohalikust elust-olust ja voibolla olen pilte ka teinud.